SOCIALE MEDIA

Online profileren


ONLINE MARKETING is zeer doeltreffend omdat het een grote groep personen bereikt. Het is ook heel gebruiksvriendelijk doordat bijna iedereen tot op een bepaalde hoogte kennis heeft van platformen als Facebook, Instagram en LinkedIn.

Bedrijven en particulieren kunnen een ONLINE IDENTITEIT creëren op sociale media door regelmatig foto’s, video’s, tekstjes en/of GIFs te posten. Dit gebeurt best doordacht, zodat de identiteit stevig wordt. Een sterk online-profiel straalt opnieuw professionaliteit uit en reflecteert op de dagdagelijkse activiteiten van de betreffende firma. Een bouwbedrijf kan bijvoorbeeld gefinaliseerde projecten in beeld brengen, alsook het traject hiernaartoe. Een theehuisje kan foto’s maken van een lekkernij in de aanbieding of van een klant die een drankje nuttigt in het zonnetje. Het is enorm relevant dat dit steeds op aantrekkelijke en regelmatige basis gebeurt, zodat de gewenste resultaten worden bekomen.

Séverine Poelmans GCV verzorgt de sociale media van enkele bedrijven en particulieren. Daarnaast worden ook de eigen pagina’s onderhouden. Neem gerust een kijkje op: FACEBOOK en INSTAGRAM.