WEGWIJZER REISINFORMATIE

Voor en door reizigers


Een hippe en moderne FLYER past perfect bij Wegwijzer Reisinformatie, omdat het eveneens vaak jongeren zijn die erover nadenken om atypische reizen te maken. Met deze campagne focust Wegwijzer Reisinformatie dan ook op een jeugdig publiek. Even wijkt de vzw helemaal af van zijn gebruikelijke huisstijl, al blijft deze toch herkenbaar door de gekozen kleuren en het gebruik van het logo. De flyers worden verspreid op ontmoetingsplaatsen zoals hogescholen, bioscopen en trendy cafeetjes.
Andere grafische benodigdheden die ontworpen zijn voor Wegwijzer Reisinformatie, zoals diverse flyers, tijdschriften en reclameborden, zijn wel gericht op een breder doelpubliek. Zo kunnen bijvoorbeeld ook gezinnen met kleine kinderen en mensen op pensioen bij Wegwijzer Reisinformatie terecht.

In de grafische vormgeving van de flyer werd gekozen voor een COLLAGETECHNIEK in combinatie met de KRACHTIGE KLEUREN van HET LOGO. De gekozen foto’s zijn allemaal uitknipsels van oude boeken, tijdschriften en papieroverschotten. Ze zijn zorgvuldig uitgekozen en staan steeds in verband met reizen en de beleving van een reis. De combinatie van al deze grafische elementen zorgt ervoor dat de flyers veel energie en pit uitstralen.